Corong Bekam Asap - Leesa Formula

Kod Produk: DS-LF-Corong Bekam Asap
Harga Pasaran: RM30.00/free shipping

Corong Bekam Asap :
Ia adalah rawatan tradisi yang telah diamalkan berkurun lamanya di mana kapas berkualiti tinggi dimasukkan ke dalam rebusan akar-akar kayu seperti akar mengkunyit, daun pinang dan kulit kayu manis, dikeringkan lalu digulung panjang untuk dijadikan corong bekam asap.
Corong herba yang dibakar di hujung atas ini akan mengeluarkan asap di bahagian bawah.
Asap tadi akan dihalakan di seluruh bahagian muka terutama hidung dan khasiat herba yang terkandung di dalam corong ini dipercayai dapat membantu untuk mengurangi atau membunuh kuman atau hama yang menyebabkan terjadinya alahan resdung.
Selain dari mengurangi masalah resdung dan alahan di bahagian wajah, penggunaan corong bekam asap ini juga dapat merawati jerawat, memudarkan parut dan menjadikan wajah lebih cerah dan bersih.

Cara Penggunaan:
Seminggu sekali bagi mereka yang bermasalah resdung yang serius dan jerawat batu yang bernanah.
Sebulan dua kali bagi mereka yang bermasalah resdung sederhana dan jerawat halus.
Sebulan sekali bagi mereka yang berkulit normal.
Setiap kali selepas menggunakan corong bekam asap, cuci muka menggunakan SiNose Herbal Face Soap diikuti dengan sapuan SiNose Face Treatment Powder.

( Mengurangkan jerawat dan merawat penyakit resdung )

No comments:

Post a Comment

BORANG ORDER :

LANGKAH 1:

Depositkan wang mengikut harga produk ke dalam salah satu akaun berikut mengunakan perbankan internet/ deposit bank / ATM deposit / ATM Transfer.

Maybank : 104049227794 Public Bank : 4437893721

LANGKAH 2:

Sila isikan maklumat-maklumat penting berikut dengan lengkap & pastikan anda tidak melakukan kesilapan bagi memudahkan proses penghantaran produk.

Nama Penuh :
Alamat :
No Telefon :
Email :
Masukkan Kod Produk Yg Di Order :
Jumlah Pembayaran :
Tarikh Pembayaran : (DD/MM/YY)
Masa Pembayaran : (HH:MM:SS)
Pembayaran Ke Akaun :
Kaedah Bayaran :

LANGKAH AKHIR:

Sila sms order anda ke 017-647 5352 untuk pengesahan & produk akan sampai dalam masa 3-4 hari selepas pembayaran di lakukan.

Contoh sms : Lizawati Bte Abdullah(nama) DS-ZA50A(kod produk) maybank(pembayaran ke akaun) rm55.00(jumlah) 01:00:00(masa) 01/02/10(tarikh)

This HTML form was created by Freedback.