Tablet Resdung - Leesa Formula

Kod Produk: DS-LF-Tablet Resdung
Harga Pasaran: RM65.00/free shipping

Tablet Resdung - Leesa Formula :
Ia adalah tablet bulat berwarna perang keputihan yang diperbuat dari 100% persediaan herba dengan indikasi yang digunakan secara tradisional untuk melegakan resdung.
Ramuan herba di dalamnya yang telah digunakan secara turun temurun untuk membantu masalah resdung menjadikan Tablet Resdung sangat berkesan untuk membantu mereka yang menderita simptom resdung.
Walaupun begitu adakalanya terdapat reaksi awal yang menunjukkan simptom yang lebih teruk, namun ianya hanyalah pada peringkat permulaan sahaja. Teruskan pengambilannya sehingga sembuh dengan menggunakan dos yang biasa.
Herba-herba di dalam Tablet Resdung juga berkemungkinan bersifat panas, jadi pada sesetengah orang yang alah dengan herba, mulakan dengan pengambilan dos yang rendah (1 tablet) selama beberapa hari kemudian barulah mengambil dos biasa 2 tablet.

Cara Pengambilan :
- 2 tablet selepas makan malam.
- Bagi pesakit resdung yang teruk, amalkan 2 tablet selepas sarapan pagi dan 2 tablet selepas makan malam.
- Kanak-kanak di bawah 12 tahun adalah tidak digalakkan.
- Wanita hamil dilarang makan.

( Merawat penyakit resdung secara tradisional / PRODUK LARIS )

No comments:

Post a Comment

BORANG ORDER :

LANGKAH 1:

Depositkan wang mengikut harga produk ke dalam salah satu akaun berikut mengunakan perbankan internet/ deposit bank / ATM deposit / ATM Transfer.

Maybank : 104049227794 Public Bank : 4437893721

LANGKAH 2:

Sila isikan maklumat-maklumat penting berikut dengan lengkap & pastikan anda tidak melakukan kesilapan bagi memudahkan proses penghantaran produk.

Nama Penuh :
Alamat :
No Telefon :
Email :
Masukkan Kod Produk Yg Di Order :
Jumlah Pembayaran :
Tarikh Pembayaran : (DD/MM/YY)
Masa Pembayaran : (HH:MM:SS)
Pembayaran Ke Akaun :
Kaedah Bayaran :

LANGKAH AKHIR:

Sila sms order anda ke 017-647 5352 untuk pengesahan & produk akan sampai dalam masa 3-4 hari selepas pembayaran di lakukan.

Contoh sms : Lizawati Bte Abdullah(nama) DS-ZA50A(kod produk) maybank(pembayaran ke akaun) rm55.00(jumlah) 01:00:00(masa) 01/02/10(tarikh)

This HTML form was created by Freedback.